Csokitorta csokival csokisan


Ezt a tortát kislánykámnak szántam. Nincs semmi különleges alkalom, de mivel az utóbbi napokban sokat ültem a fiacskám mellett miközben a blogját alakítgatta (11 éves), kicsilány ezt enyhén nehezményezte és jelezte felém: "És én?" Akkor megállapodtunk, hogy mivel úgyis sütök valamit, egy igazi csajos tortát készítek, csak most, csak neki.


Az alap Toszkán csokitorta alchritól. Azért ide is leírom:

20 dkg vajat 20 dkg étcsokival gőz fölött felolvasztunk.
Közben 6 tojást 30 dkg cukorral és 10 dkg liszttel fehéredésig keverünk. Én visszavettem a cukrot 25 dkg-ra, és csorgattam bele egy pici rumot. Csak nagyon keveset, a gyermek miatt. A két masszát összekeverjük, 175 fokos sütőben 35-40 percig sül.A tetejét 10 dkg tortabevonóval vontam be, a díszítés színezett, olvasztott fehércsokival történt. A virágok közepe kukoricapehely, csak hogy valami egészséges is legyen benne ... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése