Ez az első

Hát, elkezdtem ... Ez az első bejegyzésem ..
Már régóta tervezgettem, hogy én is leírok valamicskét abból a sokmindenből, amit gyártok a konyhámban. Először is, ahogy kezdődött: krémest akartam sütni, amolyan igazit. Rögvest rábukkantam Sütis néne oldalára, akinél fantasztikus dolgokat találtam. Aztán jött az ötlet, hogy megint kiflit kellene alkotnom. Akkor megtaláltam Limarát. Hááát, ő az én nagy mesterem, igazán sokat tanultam tőle. Aztán amikor megláttam Maxnál a Napraforgó kenyeret, ott el is dőlt, hogy szintén csatlakozom. Szeretném mindhármuknak megköszönni (egyenlőre még) ismeretlenül is a kedvcsinálást, a "biztatást".
Őszintén remélem, hogy én is hasznos tudok majd lenni a többiek számára, és sok barátot fogok szerezni az oldalamon keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése