Rongyos túrós


Ezt a receptet egy többszörösen továbbított e-mailben kaptam, fogalmam sincs, hogy kitől. Ugyan nekem a barátnőm küldte, de az eredeti feladót egyikünk sem ismeri.

Hozzávalók:

Tészta:

40 dkg liszt, 15 dkg porcukor, 20 dkg vaj, 3 ek. kakaópor

Összegyúrjuk, hűtőben 1-2 órát pihentetjük.


Krém:

1 kg túró, 1 citrom reszelt héja, 5 dkg darált keksz, 25 dkg porcukor, 3 tojás, gyümölcs

A 3 tojás sárgáját a többi hozzávalóval összekeverjük, a végén beletesszük a habbá vert fehérjét.

Kb. 20x30 cm tepsibe sütőpapírt teszünk. A tészta felét nagylyukú reszelőn belereszeljük, elegyengetjük. A túrós massza felét rásimítjuk. Tetszés szerinti gyümölccsel kirakjuk. Én biztos ami biztos alapon háromféle gyümölcsöt tettem bele, hogy a család egyik tagjának se legyen kifogása:

A túrós massza másik felét rásimítjuk, majd ráreszeljük a tészta másik felét is.

180 fokos sütőben kb. 35 perc alatt megsütjük.

Málnát, banánt és őszibarackot használtam hozzá. Fincsi!



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nálunk ez gyümölcs nélkül a túrórudi:)Már én sem emlékszem, hogy kitől kaptam a receptet. Gyümölccsel még sosem készítettem, de azt hiszem kipróbálom így is!

    VálaszTörlés
  2. Oké!! Nekem a málnás egy kicsit pikáns lett. Az eredeti recept egyébként barackkal van. Talán az is a legjobb hozzá, szerintem.
    Majd írj, hogy sikerült, jó? :))

    VálaszTörlés