Grillezett hal és kísérete


Ma megint csak nagyon kevés időm volt főzni, egyéb bokros teendőim miatt. Ezért egy nagyon egyszerű fogást készítettem, nagyon hamar. Ismét egy bizonyíték arra, hogy nem kell "megszakadnunk" a konyhánkban azért, hogy egészséges, tápláló és finom ételt tegyünk az asztalra.

Hozzávalók:

0,5 kg fagyasztott heckfilé (~ 700 Ft)
3 fej vöröshagyma (~ 70 Ft)
2 fej paradicsom (~ 40 Ft)
2 db színes zöldpaprika (~ 30 Ft)
(gombát is szoktam, de most nem volt itthon)
olivaolaj
tengeri só
fűszerek

egyéb költség: (~ 40 Ft)
Összesen: 880 Ft/4 személy

A halat felengedem, megmosom, besózom, és befűszerezem. Nem nagyon szoktam agyonfűszerezni a halat, legyen annak csak halíze. Most pici bors, paprika és fokhagymapor került rá. Felszeletelem a zöldségeket, amíg melegszik a grill. Most asztali grillt használtam. Olívaolajat öntöttem rá, majd szépen sorban rádobáltam a halacskát meg a zöldségeket. Hagytam, hadd süljön, mentem a teendőim után. Néha megforgattam a sülő finomságokat. 30 perc alatt minden elkészült rajta, mennyei lakoma lett belőle. :))

4 megjegyzés:

  1. Hihetetlen... Én is lecsós halat tettem fel, másként persze, de az alapok igen hasonlóak :-))

    Szuper jó vacsi sikerült!

    VálaszTörlés
  2. Irigyellek, hogy ilyen hamar összedobtál egy ilyen "egyszerű" kaját. Nagyon ügyes vagy.:))

    VálaszTörlés
  3. Most látom ,nálad is hal,mint Vikinél,nagyon guszta ez is! Na most melyiket holnap? Csak sorban,sorban...:-)

    VálaszTörlés
  4. Finom ez a grillezett hal! Én is előszeretettel használom az elektromos grillt is-főleg, ha nincs itthon a párom...

    VálaszTörlés