Mama és Papa tortája

Édesanyám és Édesapám születésnapja nagyon közel esik egymáshoz, ezért mindig egyszerre köszöntjük őket. Erre az alkalomra készítettem ezt a tortát:

Mivel a szívalakú tortaformám meglehetősen nagy, ezért hamar kiderült, hogy egy adag tészta kevés lesz bele. Ezért aztán az alsó lap Toszkán csokitorta Alchri-tól, a felső lap egyszerű piskóta Sütis nénétől. A két lap közé olvasztott fehér csoki került, ami a hűtőben szépen megdermedt, így finom ropogós lett. Sajnos a szeletekről nincs fotóm, mert amikor ez készült, még nem tudtam, hogy blogot fogok írni. Narancshabbal vontam be, aminek a citromos változatát szintén Sütis nénénél találtam. Annyit módosítottam rajta, hogy citromlé helyett narancslevet használtam. Remek krém egyébként, selymes, könnyű, isteni finom. Ma már szinte csak ezt használom torták bevonására.

A tetejét olvasztott csokival és cukorgyöngyökkel díszítettem. Nagy örömet okoztam vele, de az Ünnepeltek igazán megérdemlik ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése