Burgonyakrémleves pirított mandulával


Hozzávalók:

40 dkg burgonya
1 dl tejszín
1 ek. liszt
2 ek. mascarpone
só,  csipet fokhagymapor és bors, ételízesítő
szeletelt mandula

Összköltség: kb. 400 Ft

A meghámozott krumplit kockákra vágjuk, sós, ízesített vízben puhára főzzük. Amíg fő, teflonserpenyőben szárazon megpirítjuk a mandulát. A krumplin még maradjon főzővíz, mikor a liszttel elkevert tejszínnel bahabarjuk, hozzákeverjük a mascarponét, majd botmixerrel pürésítjük. Vágott petrezselyemmel díszítjük, a tetejére szórjuk a barnásra pirított mandulaszeleteket.

12 megjegyzés:

  1. Szia:) Réka vagyok,és szeretném megmondani neked hogy tetszik a blogod.:))...örömmel venném ha megengednéd,hogy a kedvenceim közé tegyem a blogod és néha meglátogatlak,sok finomságot látok itt.

    VálaszTörlés
  2. Szia Réka!
    Persze, hogy kilinkelhetsz, ha akarsz. :-)
    Gyere máskor is, örülök Neked! :-))

    VálaszTörlés
  3. Hú, de szeretem az ilyen leveseket!

    No most nyeltem egy jó nagyot :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm fel is vettelek:):)

    VálaszTörlés
  5. Szia Yasmine! Nagyon guszta a pirított mandula a leves tetején! :) Nyammmmm és gyönyörű az új kékes design is, nagyon finom, szép kékes színösszeállítást választottál!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!
    Boszi, már én is vágytam egy kis változtatásra, már hiányoztak a hűvös kékes színek. Aztán ősszel jönnek majd a vörösesbarnás, hulló falevelek a blogomon. Is. :-DD

    VálaszTörlés
  7. Szép ez a kék szín szerintem is,a virágokkal. S a leves is fini lehet.

    VálaszTörlés
  8. Én voltam fentebb, légyszi moderálj ki, mert ezen a néven csak mail fiókom miatt sikerült vélatlenül belépnem...

    Szóval: a leves a mascarponéval különleges, el is mentettem!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Yasmine:) Benéztem hozzád megint, hogy vagy??,Néz majd be az én blogomba..:) Szeretnélek jobban megismerni,hogy milyen ember is vagy mert az már biztos hogy finomakat tudsz főzni...

    VálaszTörlés
  10. Köszi Réka, jól vagyok, jövök! :-)

    VálaszTörlés
  11. Tedtem neked be a blogomba valamit:) puszi

    VálaszTörlés