Köménymagos zsemle


Hozzávalók:

tejfölös kifli tésztája
egész köménymag ízlés szerint
vaj a muffinforma kikenéséhez

A szokásos módon bedagasztjuk a tésztát, beledagasztjuk a köménymagot is. Lisztezett deszkára borítjuk, majd 12 egyforma részre osztjuk. A darabokból zsemléket formázunk, majd konyhai ollóval minden zsemle tetejét kétszer bevágjuk (párhuzamosan). A zsemléket kivajazott muffinformákba ültetjük.

A zsemléket még egyszer megkelesztjük, majd 180 fokos sütőben pirosra sütjük.

A formázás megtalálható itt:

9 megjegyzés:

  1. Yasmine,nem is mondok semmit, csak nyelem a nyálam megint::-))A körözöttemhez de jól esne!

    VálaszTörlés
  2. Ma sem bírtál magaddal:))
    Megint nagyon gusztusosat sütöttél!!Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  3. Szia:) Elöször is,szép jó reggelt neked...és látom sokat tanulhatok töled köszi.:))Nem jöttél teázni..:( pedig vártalak téged is...

    VálaszTörlés
  4. Mondom, hogy a péksüteményeidtől kész vagyok :-)

    Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  5. Andi, Viki, köszönöm! :-)
    Trin, ütemezett volt, most nincs időm a sulikezdés miatt, biztosan ismerős :-)
    Réka, megyek! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Yasmine:)
    Olvastam,hogy jártál nálam, örültem neki ha van kis időd azért néha néz be egy kv-ra teára vagy épp reggelizni.szívesen látlak:) mondtam szeretnélek megismerni...válaszoltam is neked a blogomba:)))

    VálaszTörlés
  7. Nézegettem kicsit tüzetesebben a blogod,és azt kell mondanom nagyon ügyes vagy elveszett benned egy pék vagy az vagy???

    VálaszTörlés
  8. Remélem jól kifogunk jönni örülnék nagyon szerintem jó ember vagy:))A válaszom és a kérdéseim nálam vannak. puszi

    VálaszTörlés
  9. sok a kérdés,remélem nem bánod.... és nem zavarlak nagyon azt nem szeretném ....

    VálaszTörlés