Rántott palacsinta



Visegrádon nyaraltunk a Hotel Visegrádban. Csodálatos környezet, nagyszerű hotel, pazar vendéglátás, rugalmas, barátságos és szolgálatkész személyzet. Mutatok néhány fotót a szállodáról. Maximálisan meg voltunk elégedve, mindenkinek jó szívvel ajánlom!


A szálloda jóvoltából részt vehettünk egy pazar reneszánsz lakomán, ahol középkori hangulatú környezettel és dekorációval, és ahhoz illő étkekkel vártak bennünket.

Ott találkoztam ezzel az étellel. Nagyon finom volt, bár ott egy számomra ismeretlen gombával kínálták.

Hozzávalók:
10 db palacsinta
40 dkg gomba
1 kis fej vöröshagyma
olivaolaj
só, bors, petrezselyem
1 tk. liszt
kevés tej
a panírozáshoz liszt, tojás, zsemlemorzsa

Az olajon megpároljuk az apróra vágott hagymát, sózzuk, borsozzuk, beletesszük a szeletelt gombát. Addig pároljuk, míg a levét elfővi, majd a lisztes tejjel behabarjuk, hogy krémes állaga legyen. Belekeverjük az apróra vágott petrezselymet is. Megtöltjük a palacsintákat, a szélét behajtva feltekerjük.

Bepanírozzuk és forró olajban megsütjük a palacsintákat.
Mivel a nagyobbik gyermekem nem szereti a gombát, ezért az ő részét kolbásszal és sajttal töltöttem meg.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Én egyszer ettem valami hasonlót, az gombával és sonkával volt töltve. És valóban finom.

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos helyen nyaraltatok!!! A vacsora asztal már megterítve is mesésen nézett ki. A vacsora gondolom isteni volt. A palacsintád szuper!!! Már ettem ilyet, de még nem készítettem soha, lehet most kedvet kaptam tőled.

    VálaszTörlés
  3. Aha,szóval kolbász és sajt nálad is.:-))
    Nagyon jól néz ki!Guszta a zöldség is hozzá! A szálloda is szuper!Majd talán jövőre eljutunk!Láttam nemrég fényképeket a környékről,így már tervbe van véve!

    VálaszTörlés
  4. Csorog a nyálam, nagy gombarajongó vagyok, de csak egyedül a családban, ezért nagyon ritkán készítek gombás fogást.

    VálaszTörlés
  5. Nekünk ebben a szállodában, illetve az éttermében volt az esküvőnk, a szállodában töltöttünk még néhány napot utána. Nagyon szép emlékek kötnek ide :)
    A palacsinta pedig nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  6. Szép helyen nyaraltatok!
    A palacsinta rántva szenzációs!

    VálaszTörlés