Sült kacsamáj görög salátával

Ezt a postot valójában a görög salátának szántam, de nagyon finom lett a mellé tálalt kacsamáj, így az is helyett kapott a bejegyzésben.

Görög saláta hozzávalói:
20 dkg uborka
20 dkg paradicsom
1 zöldpaprika
1 kis fej lilahagyma (nálam vörös)
5 dkg fekete olajbogyó (nálam zöld)
kevés tengeri só
szárított bazsalikom
1 dl extra szűz olivaolaj
fél citrom leve
10 dkg fetasajt


A hagymát vékony karikákra vágjuk, a többi zöldséget darabokra. Enyhén megsózzuk, megszórjuk bazsalikommal. Az olivaolajat elkeverjük a citromlével, ráöntjük a salátára, jól összeforgatjuk. A tetejére szórjuk a kockákra vágott fetát. Jól behűtjük.

70 dkg kacsamájat megtisztítottam, megmostam, majd serpenyőben olivaolajon átsütöttem. A végén megsóztam. Semmilyen más fűszert nem kapott. Salátával és friss kenyérrel ettük.

15 megjegyzés:

  1. Imádom a görög salit és jó is, hogy eszembe juttattad, mert idén nyáron még nem is csináltam, és pont van egy felhasználásra váró feta a hűtőben.

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Ez igazán finom, csináltam kv-t. hol a nasi????

    VálaszTörlés
  3. Yasmine:) gyere és szavazz...a keresztlányomra, köszi.... ott a link a blogomba...

    VálaszTörlés
  4. Benzsi, a saláta viszont garantáltan jó. És igazán Neked való, igaz? :-))

    Szia Réka! Bocsika, nasit holnap hozok, össze-vissza kevertem itt a dolgokat. De a kávé nagyon jólesik, köszi! :-)
    Délután megyek Hozzád! :-))

    VálaszTörlés
  5. Yasmine, én nemcsak integetek- én szeretem a kacsamájat nagyon!!!! Salátával együtt! Most én mennék hozzád..Lehet? :))

    VálaszTörlés
  6. Trinity, gyere! Szeretettel várlak! Főzök egy capuccinot is! :-))

    VálaszTörlés
  7. Yasmine :-) Nyami!

    Görögsaláta abszolút, kacsamáj dettó! A kettő együtt, hmmmmmmm...

    Én meg szoktam tűzdelni a májat fokhagymával, nem rontja el :-D

    VálaszTörlés
  8. Na, így még nem próbáltam. Hű de jó lehet fokhagymásan! Köszi, Viki! :-))

    VálaszTörlés
  9. Jajaj,el vagyok veszve! Ezt nagyon szeretem.S a Tiéd milyen finom lehetett!:-))
    De még a kacsa-vagy libazsíros kenyeret is nagyon szeretm!

    VálaszTörlés
  10. Tegnap lemaradtam a kávéról,de most se kéne már,majd reggel felrakom,s meghívlak rá,jó?
    Lesz hozzá nálad kalács,nálam csíkos briós..
    Lesz rajt hab és benne két cukor,oké?

    VálaszTörlés
  11. OK, már várom! :-)
    Holnap nem kalácsot hozok, hanem fincsi fahéjas-szilvás lepényt. Jól bereggelizünk! :-))

    VálaszTörlés
  12. Jajjjj nekem!! Én nagyon szeretem a kacsamájat, és ez isteni finom lehetett!!Inkább ezt kérek a zsíros kenyér helyett, vagy esetleg lehetne mindkettőt??

    VálaszTörlés
  13. Hát persze hogy lehet! Szépen egymás után! :-DDD

    VálaszTörlés