Díjat kaptam ... kreatív lennék?



Kreatív blogger díjat kaptam Raindroptól, Gasztroboszitól, Anditól, Chef Vikitől, Receptgyűjtő Maricától, Sedithtől, Egycsipettől, Kiskuktától, DeeDeetől, Mandytől, Benzsitől. Nagyon-nagyon köszönöm Nektek, igazán megtisztelő! :)
A szabályok szerint 7 dolgot kellene elárulnom magamról.

1. Ezzel szerintem nem árulok el nagy titkot: a gyermekeim a legfontosabbak az életemben. Kisfiam 11, kislányom 7,5 éves. Köréjük épül fel az életünk, de ez nem jelenti azt, hogy el vannak kényeztetve, igenis vannak fegyelmezve, ha szükséges. Mégis úgy élünk, hogy ők és a jövőjük a legfontosabb számunkra. A férjemmel 17 éve alkotunk egy párt, 12 éve vagyunk házasok. Együtt is dolgozunk.

2. 175 cm magas vagyok, ám a magasságommal soha nem volt problémám. Boldogan viseltem magassarkút is, hiszen a férjem jó 10 centivel magasabb nálam. Már nem hordok tűsarkút, fáj benne a lábam. :(

3. Többen azt hiszik rólam, hogy fekete a hajam. Hát, nem... Szőke vagyok, na nem a szó pejoratív értelmében. Ugye hogy nem??? Remélem, hogy nem... :DD

3. Imádom a matematikát. Már gyerekkoromban is szerettem, tagozatos iskolába is jártam, a későbbi  végzettségem is erre alapul. Mindenféle rejtvény, fejtörő, logikai feladvány szórakoztat. Másik terület, ami érdekel, a nyelvek. Hogy ez hogy fér össze a matematikával, arra még nem sikerült rájönnöm... :D

4. Szeretem a romantikát, a romantikus filmeket, regényeket. Ezt majd a későbbi, filmes bejegyzésem is igazolja.

5.   8 évig teniszeztem, aminek a nyomát ma is viselem. Egy kézsérülés a jobb kezemen nyomott hagyott. Még jól tudom használni, azonban évről évre gyengébb egy picit.

6. Némi kézügyességet hoztam magammal gyerekkoromból. Még kislánykoromban sok mindent megtanultam anyukámtól és nagymamámtól. Kötök, horgolok, varrok, hímezek, gyöngyöt fűzök. Tudok gobelint készíteni, keresztszemest, makramét. Ehhez később hozzájött még az üvegfestés, gipszkiöntés és a decoupage. Ezekre azonban ma már nincs időm, de ha lenne, bizony foglalkoznék ezekkel a dolgokkal újra.

7. Imádom a tengerpartot, de csak és kizárólag a homokos partokat szeretem, ahol lehet a vízben játszani.  Olaszország, Spanyolország és Görögország rabul ejt, de a Balatont is imádom. Szeptemberben már nem fürdök benne, mert akkor előjönnek a vízisiklók. Egyszer szembeúszott velem egy példány. Brrr.... Irtózom mindenféle hüllőtől és kétéltűtől. A kutyákat viszont nagyon szeretem, a kedvenc kutyafajtám a berni pásztor.

Röviden ennyit magamról. A díjat most nem adom tovább senkinek, illetve Mindenkinek, akinek rendszeres olvasója vagyok.

14 megjegyzés:

  1. Jaj de jó volt olvasni :-)

    Aszongya némi kézügyesség... Jaj te! :-)

    VálaszTörlés
  2. Látom, megelőztek :) Mindenesetre fogadd szeretettel tőlem is :)

    VálaszTörlés
  3. Viki :))
    Mandy, köszönöm szépen!! :))

    VálaszTörlés
  4. Igen, kedves Yasmine, az vagy, bizony! :))) Örülök, hogy olvashattam rólad, nekem új volt. :)

    VálaszTörlés
  5. Figyusz,mihez nem értesz?Matek,nyelvek,sport,kézügyesség....S akor az isteni péksütiidről és a tortáidról nem is írtál.A címben szereplő kérdést nem is értem..Mármint a kérdőjelet..Jó volt olvasni:-)))

    VálaszTörlés
  6. Egycsipet, köszönöm!! :))

    Andi, nem tudok rajzolni, festeni, énekelni, zenélni. Már nem sportolok, nem szeretek gyalogolni... :(( Ha kirándulni megyünk, mindig én vagyok, aki megkeresi a legközelebbi padot. Szóval, sok mindent nem tudok. Még jó, hogy azt nem kellett felsorolni :DDD

    VálaszTörlés
  7. Szia:)
    Jó volt olvasni a soraid, néha megmosolyogtam amit írtál néha pedig.:(
    Nagyon sok mindent tudtam már rólad de az is igaz hogy a nagy részét nem.
    Vigyázz nagyon és szép estét neked puszi

    VálaszTörlés
  8. Mondom én, hogy jó dolog ez a 7 dolog.
    Sok apró de hasznos infót rejt... :)
    Jó volt olvasni, köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Csak csatlakozni tudok a többiekhez, nagyon jók amit leírtál, és igenis kreatív vagy!

    VálaszTörlés
  10. Milyen jó egy-két apróságot olvasni a gasztro barátnőkről:DD

    VálaszTörlés
  11. A Yasmine hercegnő miatt hisszük a fekete hajad,lehet szőke Barbiet kéne ideraknod!:-))
    Nem hiszem,hogy sokat tévednénk!:-))
    Egyébént,ha nem ismered be,akor is kreatív vagy,juszt is!:-))A padolás nem ment fel!:-))

    VálaszTörlés
  12. A kezugyesseged itt is megmutatkozik a finomsagokban! A felsorolas elso reszehez en is ertek, a masodikat tervezem magtanulni...

    Viszont a matek es a nyelvek, ez hihetetlen parositas! Nekem az utobbiak mentek, matek nehezebben...
    Jo volt olvasni!

    VálaszTörlés