Joghurtos gyümölcssaláta


Hozzávalók:
1 db sárgadinnye
kb. 0,5 l natúr joghurt tetszés szerint édesítve
kb. 5 dkg zabpehely
kb. 5 dkg mogyoró, vagy dió, vagy mandula
1 tk. citromlé
sok gyümölcs (most nektarin, szőlő, málna került bele)

Először az öntetet készítettem el. Most nem tettem cukrot a joghurtba, folyékony édesítőszerrel édesítettem. Hozzákevertem az aprítógépben kicsit átforgatott zabpelyhet és mogyorót. Nem vágtam nagyon apróra, roppanjon a salátában. Lehűtöttem. Félbevágtam a sárgadinnyét, karalábévájóval kivájtam a belsejét, és ezt, valamint a többi gyümölcsöt összekevertem a joghurttal. Visszatöltöttem a dinnyehéjba. Jól lehűtöttem. Nagyon szeretjük, amikor a friss gyümölcs, a mogyoró és a zabpehely ripeg-ropog, miközben kanalazzuk ezt a hűvös finomságot.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések