Nutellás csigamuffin



Ennek  a nagyon gyorsan elkészíthető, finom süteménynek a szilvalekváros eredetijét az 1 forma - 50 muffin c. könyvben találtam. Én Nutellával töltöttem meg, tízóraira csomagoltam a gyerekeknek szendvics mellé.

Hozzávalók:

25 dkg liszt (benne 4 tk. sütőpor)
1 tojás sárgája
25 dkg sovány túró (ennek hiányában 20 dkg krémsajtot használtam)
4 ek. olaj
csipet só
Nutella a töltéshez

A tésztát összegyúrjuk. Elfelezzük, mindkét részt 20x30 méretű téglalappá nyújtjuk. Megkenjük Nutellával, felcsavarjuk. Mindkét rudat 6 egyforma részre vágjuk, és muffinformába tesszük, papírkosárkákba.



180 fokos sütőben kb. 25 percig sütjük.





12 megjegyzés:

  1. Jaj de finom lehet.:-)))De szépen sikerült Neked!:-))

    VálaszTörlés
  2. De jó ötlet ez is uzsonnára/tízóraira a gyereknek. Ráadásul kicsi lányom imádja a nuttelát minden formában:DD
    Köszike.
    A recept mentve

    VálaszTörlés
  3. nyami...ez lesz a következő, amit a te receptjeidből megcsinálok :)

    VálaszTörlés
  4. Yasmine, ez megint tökéletes!! Ebből most kérnék szépen egyet:)))

    VálaszTörlés
  5. Csodasan nez ki! Nagyon tetszik a muffinos valtozat, olyan kis szepek lesznek!
    A ferjem nem szereti a muffinokat, szamara unalmas, de igy biztos nem lenne az... Ki fogom probalni!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jópofa és egyszerű sütik! 4 teáskanál sütőpor? Tényleg ilyen sokat tettél bele?

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű, de nagyszerű! Ismét gratula! :)

    VálaszTörlés
  8. Andi, köszönöm! :-))
    Gabi, szívesen! :-))
    Enigma, nagyon örülök, hogy tetszik! :-))
    Trinity, máris hozom, parancsolj :-))
    Judith, így van, ez nem igazi muffin. Szerintem szeretni fogja! :-))
    Szepyke, hogyne lenne! Nézd meg a profilképemet... :DD
    Wise Lady, igen, beletettem a majdnem egy zacskó sütőport kísérletképpen, mert az eredeti recept így írta elő. Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de még másnap is olyan volt, mintha friss lenne. Puha és nagyon finom. Persze utóbb gondolva, lehet, hogy a krémsajt miatt.. :-)
    Egycsipet, köszönöm szépen! :-))

    VálaszTörlés
  9. Szia:) Ma voltam kirándulni holnap teszek fel képet is és leírok mindent puszi, és jó éjt:))

    VálaszTörlés
  10. Jaj megint végem van, ezek gyönyörűek!!! Sajnos nincs itthon nutellám(mert különben befalnám diéta idején) De kifogom találni mivel pótoljam. Addig itt legeltetem a szemem.

    VálaszTörlés
  11. Köszi ezt a fincsi reggelit:)

    VálaszTörlés