Isler


Hozzávalók kb. 20 db dupla koronghoz:
30 dkg liszt
25 dkg margarin
10 dkg darált dió  (nálam mogyoró)
1 tojás sárgája
13 dkg porcukor
csipet só
savanykás lekvár
15 dkg bevonócsoki
0,5 dl olaj

Összekevertem a lisztet, sót, porcukrot, darált mogyorót, belemorzsoltam a margarint, hozzáadtam a tojássárgát, majd gyorsan összegyúrtam. A hűtőben pihentettem egy órán keresztül. Liszteztett nyújtólapon kinyújtottam a tésztát, korongokat szaggattam belőle, amelyeket sütőpapírral borított tepsin 180 fokos sütőben megsütöttem. 8-10 perc alatt elkészültek. Savanykás lekvárral kettőt-kettőt összeragasztottam, másnapig zárt dobozban állni hagytam. Gőz felett felolvasztottam a csokit, hozzákevertem az olajat, majd belemártogattam a sütiket, sütőpapíron hagytam őket megszáradni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések