Túrós-csokis puffancs Latsiától

Nagyon egyszerű és finom sütire bukkantam Latsia konyhájában. Pillanatok alatt elkészül, nálunk máris nagy kedvenc. Nálam csak dupla adagból érdemes készíteni, így kb. 50 db süti lett belőle.
Hozzávalók:
70 dkg liszt
2 tojás
2 dl tej
25 dkg túró
40 dkg cukor
1 tk. sütőpor
2 tk. vaníliakivonat, vagy 2 cs. vaníliás cukor
csipet só
15 dkg étcsoki apróra vágva

A lisztben elkevertem a sütőport és a sót. A többi hozzávalót (a csoki kivételével) összekevertem, belekevertem a sütőporos lisztet, majd a csokidarabokat is. Vizes kézzel diónyinál picit nagyobb gombócokat formáztam, amiket sütőpapírral borított tepsin, 180 fokos sütőben kb. 15 perc alatt megsütöttem. Ha kicsit barnul a teteje, már jó. Túlsütni nem szabad, mert kemény lesz.

Eredeti recept itt:

9 megjegyzés:

  1. Hű neked is milyen guszta lett

    VálaszTörlés
  2. Túró, csoki hát nálam tuti nyerő !!!!!

    VálaszTörlés
  3. Túró, csoki - nálam is tuti páros!

    VálaszTörlés
  4. Yasmine, nagyon szépek lettek! De jó!:-))
    Nyuszkó is kapott?;-)

    Örömmel látom, hogy magyar túróból is jó, mert nálunk (Cipruson)csak az orosz "tvorog" és az olasz "ricotta" van és én az egyikből csináltam.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Lányok! :))
    Latsia, még milyen jó!! A gyerekeknek tízóraira is csomagoltam. Köszi a jó kis receptet!
    Nyuszkó nem kapott :)), petrezselymet kapott egy csokorral. Nem panaszkodott :)))

    VálaszTörlés
  6. Csuda jól néz ki, teljesen kedvet kaptam hozzá, kár, hogy nincs itthon túró. :S :((

    VálaszTörlés
  7. Nekem is bejön, nagyon kis édesek!:-))

    VálaszTörlés
  8. Szuper jól néz ki, és ez pont nekem lett kitalálva. Csoki, túró rögtön elcsábulok és veszek egy pár darabot.Most én költöznék szívesen a közeledbe.:)

    VálaszTörlés
  9. Nálunk is biztos nyerő lenne, szeretem az ilyen gyorsan elkészíthető finomságokat!!!

    VálaszTörlés