Görögdinnyés granita


Hűsítő, jeges finomságot hoztam ebben a forróságban. Kellemes szürcsölnivaló, mindenkinek jó szívvel ajánlom. Csibénél láttam meg, én kicsit kevesebb cukorral készítettem, de nálam a dinnye nagyon édes volt.

Hozzávalók:
kb. 50 dkg dinnyehús magozva
10 dkg cukor
1 dl víz
1 citrom leve
A cukorból és a vízből szirupot főztem. A dinnyehúst a citromlével botmixerrel pürésítettem, majd hozzákevertem a kihűlt cukorszirupot is. Műanyagdobozban a fagyasztóba tettem. Mikor már majdnem teljesen megfagyott, villával kapargattam róla a jeges forgácsokat, azonnal poharakba kanalaztam, és megkínáltam vele a hőségben jobbra-balra dőlő családtagokat.

7 megjegyzés:

  1. Jaj, de jól néz ki! Tavaly volt egy kísérletem hasonlóra, de úgy csináltam, hoyg a dinnyét csak simán összeturmixoltam cukorral és jégkockákkal.:) Finom volt.

    Amúgy oylan furcsa a hőségről olvasni... éppen hideg nincs itt sem, de kánikula sem.

    VálaszTörlés
  2. :-))))))))))))))

    éN SÁRGADINNYÉBŐL KÉSZÍTETTEM TEGNAP.nAGYON FINI.

    VálaszTörlés
  3. huuu hát ez most jól jön köszi

    VálaszTörlés
  4. Yasmine én is dőlök, jöhetne erre is:)

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek szívesen adom, egészségetekre!! :)

    VálaszTörlés