Rizses csoki

A közeli rokonságunkban sajnos szükségessé vált a gluténmentes ételek bevezetése. Mostantól nálam is lesz néha lisztérzékenyeknek kínálható sütemény. Ez az egyszerűen elkészíthető, sütés nélkül készülő édesség akkor lesz gluténmentes, ha Tibi csokiból készítjük. Ez ebben az esetben így történt. A recept eredetije Tündérnél található, én annyit módosítottam csak rajta, hogy fehér csokit nem tettem bele.
Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé
10 dkg tejcsokoládé
3-4 ek. méz
10 dkg vaj
10 dkg puffasztott rizs

A puffasztott rizst szárazon kicsit megpirítjuk. A csokoládét és a vajat gőz fölött felolvasztjuk, hozzákeverjük a mézet, majd belekeverjük a puffasztott rizst is. A masszát sütőpapírral bélelt tepsibe simítjuk, kihűtjük. Szilárdulás után 4x4 centis kockákra vágjuk.


10 megjegyzés:

  1. Fantasztikus ötlet, jó is hogy lesz, mert nővérem is lisztérzékeny

    VálaszTörlés
  2. Na ezt én is ki fogom próbálni!
    NAgyon guszta!

    VálaszTörlés
  3. Jó kis retro-édesség:)) de régen ettem ilyet, megkívántam:))

    VálaszTörlés
  4. Tényleg egyszerű elkészíteni, és milyen Guszta!!
    Rég ettem már ilyet..köszi

    VálaszTörlés
  5. Most néztem a mézes oldaladat!Lenyűgözőek a munkáid!Hihetetlen jó kézügyességed van!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Tényleg nagyon egyszerű. Próbáljátok ki, finom!

    Köszönöm Kriszta, kedves vagy :)

    VálaszTörlés
  7. fantasztikus ez az oldal, csak most találtam, de el is mentettem rögtön!

    VálaszTörlés
  8. De jó, ezt már tényleg ki fogom próbálni! A családban tuti imádni fogják!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm Babe, örülök, hogy jöttél :)

    Panna, remélem, ízleni fog :)

    VálaszTörlés