Almás-túrós kalács

Nagyon egyszerűen elkészíthető, isteni finom kalácsot készítettem a napokban. Túró-gyümölcs párosítást kerestem, valami olyasmit, ami nem szárad ki, tízóraira is tudom csomagolni.
Nem kellett sokáig keresgélnem, Latsiánál azonnal megtaláltam a megoldást. Csak annyit változtattam a recepten, hogy dupla adaggal készült, és egy kevés kakaót kevertem a tésztába, egyszerűen azért, mert szeretjük a kakaós sütiket. Eredeti recept itt.
Hozzávalók:
30 dkg túró
4 ek. tej
2 tojás
26 dkg cukor
2 ek. kakaó
36 dkg liszt
1 csomag sütőpor
12 dkg tejcsokoládé kis darabokra vágva
4 kisebb alma felkockázva

Két tálat készítünk elő. Az egyikben az első 5 hozzávalót keverjük össze, a másik tálban pedig a többi hozzávalót. A két tál tartalmát összevegyítjük, majd sütőpapírral borított hosszúkás tepsiben a masszát tűpróbáig sütjük (180 fokon, nagyjából 40 perc alatt).

5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, recept mentve!:-))

    VálaszTörlés
  2. Anitám, örülök, hogy ízlett!:-) Jó a kakaó ötlet bele!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Igen, nagyon ízlett, isteni finom! :)

    VálaszTörlés