Karácsonyi habcsók


Svájci habcsókmasszával dolgoztam. 150 gramm tojásfehérjét 300 gramm kristálycukorral gőz fölött - sűrű kevergetés mellett - addig melegítettem, amíg a cukor szemcséi teljesen feloldódtak. Átöntöttem a masszát a keverőgép üstjébe, pár csepp citromlevet tettem hozzá, és nagyon kemény habot vertem. A habot kétféle zöld ételfestékkel színeztem meg, habzsákba töltöttem a masszát. 

Fagyitölcsérek csücskét 6-7 cm magasságban levágtam úgy, hogy lefelé fordítva mindegyik stabilan álljon. Kevés habcsókmasszával a sütőpapírra ragasztottam a tölcséreket. Apró mozdulatokkal felvittem a tölcsérekre a habot, megformáztam a fenyőket. Szórócukorral és ehető csillámporral szórtam meg a kis fenyőket, majd 75 fokos sütőben 1 órán át készre szárítottam őket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések