Fűszeres fonatok

Ehhez a recepthez a tejfölös kiflitésztát használtam, amelyet már a dagasztáskor megszórtam fokhagymaporral, kevés pirospaprikával, szárított metélőhagymával. A tésztát a duplájára kelesztettem, majd nagy téglalappá sodortam és 16 kisebb téglalappá vágtam fel. 

A kis téglalapokat bevágtam háromszor, de nem vágtam teljesen végig. 

Négyes fonatot készítettem.

A két végét összefogtam, és a tészta alá hajtottam. 

A tepsiben még fél órát kelesztettem, majd olvasztott vajjal megkentem a tetejüket.
180 fokos sütőben 16 perc alatt megsültek. Megvajazva, zöldpaprikával kínáltam. A szeletnél látszik a képen, hogy nem tudtuk megvárni, amíg teljesen kihűl, annyira finom volt az illata!  :-))

19 megjegyzés:

  1. Hú ez finom lehet,egyenest langyosan ahogy a vaj kicsit ráolvad...friss ropogós zöldpaprika,paradicsom....nyelem a nyálam!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a fonásaid, és a belseje is jó levegős, fincsinek tűnik!:))

    VálaszTörlés
  3. Anyám!! Hogy ez nekem még nem jutott eszembe! Csináltam már kicsi fonásokat, de ilyen ötletesen....Ezt mindenképp ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! :-))
    Daisy, az igazat megvallva, ez a formázás hajlamos az "eldőlésre", ügyeskedni kell vele. De szerencsére a 16-ból csak 2 "feküdt ki". :-DD

    VálaszTörlés
  5. Irtó ügyes vagy!!!!Kipróbálom!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek!!!!!!Én is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  7. Yasmine! egyszerüen SZUPER!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen néz ki, bizonyára nagyon finom is. Tegnap majd éhen haltam, mikor megláttam, nem is írtam kommentet, hanem mentem harapni valamit.

    Lehet, hogy ismerjük egymást személyesen is? Volt egy megérzésem, mikor először bejelentkeztél nálam.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm Mindenkinek!!! Nagyon kedvesek vagytok!!
    Anice, sajnos nem ismerjük egymást,csak én is imádok kötni! :-))

    VálaszTörlés
  10. Ennyi dicsérő szó után azért még én is elmondom, hogy mennyire tetszik, és az ízösszeállítás is fantasztikus lehet. Yasmine, mindig örömmel jövök ide hozzád, nagyon jó receptjeid vannak! Köszönöm, hogy vagy, és megosztod ezeket a fincsi konyharemekeket!!!!! :))))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm Boszi, igazán kedves Tőled!! :-))
    Én is látogatlak Téged minden nap! :-))

    VálaszTörlés
  12. Gyonyoruek ezek a fonatok! Milyen otletesek! Lehet, hogy hamarosan kiprobalom! :)

    VálaszTörlés
  13. Ez csodaszép lett! Nekem is nagyon tetszik!
    (Nem felejtettem el a körkérdést, jövök majd a válasszal...)

    VálaszTörlés
  14. De ügyes vagy,szép lett a fonott finomségod. Köszi, hogy benéztél hozzám, gyere méskor is.

    VálaszTörlés