Sport szelet

Nagyon szeretem a rumos-kakaós ízkombinációt. Edith konyhájában bukkantam erre a receptre. Ezt a "tésztát" ismertem korábban is, de én a keksztekercsekhez szoktam ezt a masszát használni. Ebben a formában ezt a sütit még nem ismertem. Picit változtattam rajta, ezt írom le:


Hozzávalók:
50 dkg darált háztartási keksz (~200 Ft)
2,5 dl tej (~60 Ft)
20 dkg vaj (~340 Ft)
4 ek. kakaó
30 dkg porcukor (~60 Ft)
rum ízlés szerint

A tetejére:Félkövér
kb. 8-10 dkg étcsoki (~130 Ft)
Az egyebekre számolok kb. 30 Ft-ot
Összesen: 820 Ft/tepsi sütemény
Kb. 20 perc alatt elkészíhető + hűtés

A tejet felmelegítem, felolvasztom benne a vajat. Összekeverem az összes hozzávalót, egy lágy masszát kapok. Sütőpapírral bélelt tepsibe simítom a masszát, kis hengerrel teljesen simává alakítom a tetejét. Az étcsokit gőz fölött felolvasztom, a massza tetejére öntöm és elkenem. A hűtőben néhány órát áll, utána szeletelhető.

Tényleg olyan, mint a Sport szelet, gyerekkorom egyik kedvenc csokija. Igazi retro-élmény!

4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a Sport szeletet :-) Szoktam is venni.

    Ez nagyon finom sütike, vendégségben volt már hozzá szerencsém! A fotó szuper jó!

    VálaszTörlés
  2. Férj kedvenc csokija:)))
    Majd meglepem vele-köszi!!!

    Igen, jók a fotók is!!!!

    VálaszTörlés
  3. Csokis minden mennyiségben jöhet, de csak módjával. Mindjárt kezdődik a tanév és a nyári plussz kilókat le kell adnom.:))

    VálaszTörlés