Paprikás kifli


Hozzávalók:
Piros Arany

A megkelt tésztát lisztezett gyúrólapon két részre osztottam, az egyik felébe kevés Piros Aranyat gyúrtam. Mindkét tésztát elfeleztem. Köralakúra nyújtottam őket, majd az egyik paprikás tésztára fektettem az egyik simát. Körcikkekre vágtam.

Egyenként megformáztam a kifliket. A másik adag paprikás és sima tésztával ugyanígy jártam el.


A kifliket sütőpapírral borított tepsire fektettem, még egyszer megkelesztettem. 180 fokos sütőben 15-16 perc alatt megsültek.


10 megjegyzés:

  1. jajj,de szépek!!és biztos finomak is!!receptet máris mentem!!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gyönyörűségesek. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Gyerekkoromban betegre ettem magam paprikás kiflivel. Aztán sokáig rá sem tudtam nézni, most meg már nem lehet kapni. Kíváncsi lennék a tiéd milyen? Hasonlít-e a gyerekkori ízre?:))

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon finomat sütöttél!!! Én is kérhetek belőle???:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, DeeDee! Próbáld ki, kíváncsi vagyok, hogy ízlik :))

    Köszönöm Andi, aranyos vagy :))

    Benzsi, őszintén szólva nem tudom. Én most csináltam és ettem először. Pedig egyidősek vagyunk, de én nem ettem soha gyerekkoromban. Remélem, ez is fog annyira ízleni ha kipróbálod, mint a gyerekkori :))

    Gizi, köszönöm! Persze, Neked mindig tartogatok! :))

    VálaszTörlés
  6. Annyira szépek lettek, hogy egészen megkívántam! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta!:-))Annak a felsőnek a csücskét leharaptam volna,ha tegnap torna után látom!:-))

    VálaszTörlés
  8. Szia Yasmine
    nagyon szép estét és jó pihenést kívánok neked:))
    Ez a kifli meg nagyon jól néz ni ügyes vagy... puszi

    VálaszTörlés
  9. Egycsipet, köszi! :))
    Andi, köszi! Torna előtt is, után is szívesen adtam volna :))
    Wise Lady, köszönöm! :)
    Szia Réka, puszi! :)

    VálaszTörlés