Tüskés zsemle





Hát igen. Ez történik, ha kelttésztát és ollót kapok a kezembe. Az alap a tejfölös kifli tésztája, amiből zsemléket formáztam. Miután a sütőpapírral borított tepsire ültettem a zsemléket, hegyes konyhai ollóval bevagdostam négyszer az oldalát, egyszer a tetejét.

Kelesztés után 180 fokos sütőben kb. 15 perc alatt ropogósra sültek.

Én csak egy kicsit szórakoztam, nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz. A gyerekek imádják, ugyanis a tüskék ropogósra sülnek, amit állítólag nagyon jó leharapdálni... :DD



10 megjegyzés:

  1. Még nem ebédeltem. Nagyon éhes lettem a látványtól.Nagyon gusztusos!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Megint valami istenit sütöttél!!! Ellopikáltam gyorsan egyet, én is szeretném leharapni a ropogós tüskéket.

    VálaszTörlés
  3. Jaj de kis helyesek :-))

    Gyere át hozzám kérlek, dobtam egy kérdést!

    VálaszTörlés
  4. Egycsipet, Ili, köszönöm! :-))

    Gizi, visszük kirándulni! :-))

    Viki, jövök! :-))

    VálaszTörlés
  5. Mutatós! Látom te nem unod meg a péksütik dekorálását, mert te már rég azt csinálod, dekorálod a pékárut.:)

    VálaszTörlés
  6. Bocsánat,kicsit későn jöttem,de ugye van méééég????

    VálaszTörlés
  7. Nagyszerű ötlet, beleharapnék:))
    Dobtam én is egy kis feladatot neked, ha van kedved....
    Mail-ben megírod, merre jártál háttérügyileg? Köszi!!!

    VálaszTörlés