Karácsonyi fatörzs


Ez a karácsonyi torta egyszerű piskótatekercs főzött kakaós krémmel töltve, ezzel-azzal díszítgetve. Nagyon egyszerű torta, a piskóta korábban elkészítve lefagyasztható, ha egy kis időt szeretnénk nyerni az ünnepi sürgés-forgásban.
2 adag piskótatekercset és egy 1,5 adag kakaós krémet készítettem az itt leírtak szerint annyi különbséggel, hogy a piskóta tésztájába nem tettem kakaót. Megtöltöttem a tekercseket, krémmel bevontam őket. Egyet egészben hagytam, ez lett a törzs, a másikból ferdén levágtam az ágaknak valót. Habkártyával megcsíkoztam a krém felületét. A marcipándíszeket ezúttal nem én készítettem, korábban kaptam, most ezek kerültek a "fára", illetve a gombák habcsókmasszából készültek, kakaóporral meghintve.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos dolgokkal van a fád feldíszítve, nagyon ügyes vagy!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta!!! Olyan szépek a díszek is, igazi erdei hangulata van. Most kérhetek egy szeletkét???:)
    Nagyon jó az új blogrucid!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes lett! :))
    Még nem csináltam fatörzset, így elsőre nem tűnik macerásnak, hasonló díszítéssel pedig tuti nyerő lennék a lánykámnál. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen feldíszítetted!!!

    VálaszTörlés
  5. Jaj de édesek a díszek!!! :)
    Ez igazán erdei fatörzs!

    VálaszTörlés
  6. Egycsipet, köszi! Tényleg kislányos lett. Apró lánykáknak abszolút bejön szerintem is :))

    Köszi Trin :))

    Raindrop, köszi! Ilyen bébis díszeket kaptam, de aztán az összkép nekünk is tetszett. :))

    VálaszTörlés
  7. Yasmine csodaszép dolgokat készítettél karácsonyra! De nem is vagyok meglepődve.

    VálaszTörlés
  8. Szia:)
    micsoda ötlet nagyon jól néz ki, ugyes vagy puszi:)

    VálaszTörlés