Pizzás csiga

A pizzás, azaz oregánós íz nagy kedvenc nálunk, főleg a gyerekek szeretik nagyon, minden formában. Most csigát készítettem pizzás szósszal töltve, az egész család megelégedésére.

Hozzávalók:
A pizzás krémhez:
kb. 1,5 dl sűrített paradicsom
bors
fokhagymapor
vöröshagyma (én hagymás sót használtam)
oregánó
1 ek. olivaolaj

A megkelt tésztát lisztezett nyújtólapon kinyújtottam, rákentem a pizzás krémet. A tésztát szorosan összecsavartam, majd kb. egy centi vastag szeleteket vágtam belőle, amelyeket sütőpapírral borított tepsire rakosgattam.
A tepsin hagytam még egy kicsit kelni, majd 180 fokos sütőben kb. 15 percig sütöttem.

7 megjegyzés:

  1. Én is megelégednék most úgy kettővel... :))

    VálaszTörlés
  2. Fincsi-fincsi,nagyon guszta!:-))

    VálaszTörlés
  3. Ideális takarmány kamaszfiúk etetésére. Nincs az a mennyiség, amit pillanatok alatt el ne nyelnének :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon szépek lettek, és gondolom milyen finom lehetett. Már biztosan lekéstem róla, na nembaj majd gyönyörködöm benne.:))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!! :)

    Jókaja, nekem csak kiskamaszom van, de jól burkol, valóban :DD

    VálaszTörlés
  6. Szia Yasmine.
    jó kajából sosem elég, a pizzás csiga mindig jól jön és egyszerű és finom...:) Szép hétvégét, kívánok neked.. puszi..:))

    VálaszTörlés
  7. Szia Réka!
    Neked is kellemes hétvégét! Puszillak :))

    VálaszTörlés