Sajtos csiga

Tízóraira készítettem a gyerekeknek szendvics helyett. Füstölt sajttal még finomabb lett volna, de azért így is nagyon ízlett.

Hozzávalók:
2-3 dekával több vajjal
A töltelékhez:
10 dkg zsíros reszelt sajt
2 kisebb tojás
fokhagymapor
pici Piros Arany
só, bors
A reszelt sajtot összekevertem a felvert tojásokkal, megsóztam, fokhagymaporral, pici borssal, Piros Arannyal fűszereztem. A megkelt tésztát lisztezett nyújtólapon kinyújtottam, megkentem a sajtos töltelékkel. Szorosan feltekertem a tésztát, majd a tekercsből kb. 4 centis darabokat vágtam, amelyeket muffinpapírral bélelt muffintepsibe ültettem.
A tepsiben még addig kelesztettem a tésztát, amíg a villanysütő bemelegedett. 180 fokon 16-17 percig sütöttem.

11 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szépek lettek!!! Én bizony füstölt sajt nélkül is megtudnám enni, most íziben.:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek, Yasmine!!! Most épp ennék egyet!!

    VálaszTörlés
  3. Szépségesek! Jól jönne most a kávém mellé egy... :D

    VálaszTörlés
  4. Jaj de szépek... Ahogy olvadt a sajt benne, ezt most nagyon elképzeltem...

    Sóhaj :-)))

    VálaszTörlés
  5. Most látom,hogy mit sütöttél,csodás!:-))
    Nálam majdnem ugyanez,csak kicsit nagyobb! Tudod,"nagy" a család!:-DD

    VálaszTörlés
  6. Még sosem csináltam islert, nem merek nekiállni. Nem tudom miért, de olyan bonyolultnak tűnik, pedig nagyon szeretem!
    Arról nem is álmodok, hogy ilyen szép lehet!
    Szóval veszek abból is hármat, meg ebből a guszta csigából is hármat, és már itt sem vagyok! :)

    VálaszTörlés
  7. Yasmine, ezt talan a ferjem is megenne. Muffint nem eszik, mert az unalmas neki - ugye toltelek nelkuli. Ki fogom probalni! Koszi!

    VálaszTörlés
  8. Yasmine ! Ezek megint csoda szépek, és nagyon fincsik lehetnek:) Kipróbálom :)))

    VálaszTörlés
  9. De gyönyörűek!
    És a sajt..........

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen Mindegyikőtöknek! Örülök, hogy tetszik! :))

    VálaszTörlés
  11. megsütöttem, köszönöm a receptet:)...nekem kicsivel több töltelék is elfért volna benne, de így is gyorsan elfogyott...

    VálaszTörlés