Spanyol briós csokisan

Judithnál találkoztam először ezzel a különleges formázással. Persze nálunk azonnal átminősült csokissá, mi mással is tölthettem volna meg? :))  A saját tejszínes kelttészta receptemet használtam. Langyos csokipuding került a belsejébe, amitől az amúgy is puha tészta még szaftosabbá vált. Dupla adagot készítettem, a maradék nagyszerűen fagyasztható.
Hozzávalók 20 db-hoz:
2 adag az édes kelttésztámból
1 cs. főzős csokipuding
4 ek. cukor
0,5 l tej

A pudingport elkeverjük a cukorral, majd a tejjel. Lassú tűzön folytonos kevergetés mellett sűrűre főzzük, kihűtjük.
A megkelt tésztát lisztezett nyújtólapon lazán átgyúrjuk, majd 20 nagyjából egyforma részre vágjuk. A tésztagombócokat egyenként ovális alakúra sodorjuk, a pudinggal megkenjük.
A tésztát felcsavarjuk, a rudat kicsit megnyújtjuk.
A tésztát feltekerve megformázzuk a briósokat.
Sütőpapírral borított tepsin 180 fokos sütőben kb. 15 perc alatt megsülnek.

11 megjegyzés:

  1. Szép is, finom is :)
    Nálunk diós-marcipános töltelékkel fogyott nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Hiszed vagy sem: most indulok bedagasztani egy adagot!!!
    Kosziiii!

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj, de finommmmm! Mar eszegetem! Koszi, hogy meggyoztel! :)
    Csokis-dios-ribizlis lett a toltelek...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis édeskék. Annyira finom lehet

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek. Én is csokival tölteném... :-)

    VálaszTörlés
  6. Csokipudinggal hú de finom lehet!:-))
    Próbáltad már ezt is lefagyasztani?

    VálaszTörlés
  7. Garffyka, hú de megkóstoltam volna!! :)
    Judith, azt is megkóstoltam volna! :)
    Bianka, köszi! Bizony nagyon finom! :)
    Andi, ugye? Még szép.. :))))
    Andi, igen, kb. a fele fagyasztva van. És nagyon jól működik, kiengedés után olyan, mint a friss :)

    VálaszTörlés
  8. Még szerencse, hogy van itthon egy kis brownie, egyébként a falat kaparnám egy kis csokisért...

    VálaszTörlés
  9. Imádom a brióst, de így még sosem ettem!
    Állati jó lehet! :)

    VálaszTörlés
  10. Csipet,aha, tényleg az! :))
    Kata, ugye? Én is néha, mint a mellékelt ábra mutatja :DD
    Rain, próbáld ki, nem fogsz csalódni, nagyon fincsi! :))

    VálaszTörlés