Banánfagyi szezámmagos karamellel

Most úgy nézek ki, mint aki semmi mást nem tud csinálni, csak fagyit :)))))  De mikor olyan finom!!!
Ezúttal banánból készült, a tetejére pedig szezámmagos karamelldarabok potyogtak, amelyek készítését Gizitől tanultam. Isteni finom!!

Hozzávalók:
4 db banán
1 citrom leve
10 dkg cukor
1 tk. vaníliakivonat
20 dkg natur joghurt
20 dkg mascarpone
A szezámmagos karamellhez:
2 ek. szezámmag
3 ek. cukor
1-2 ek. víz
A banánokat villával összetörtem, a citrom levével elkevertem, hogy szép színe maradjon. A többi hozzávalóval együtt botmixerrel pürésítettem. Lezárt műanyagdobozban a fagyasztóba tettem. Egy óra múlva botmixerrel átkevertem, majd félóránként újra, összesen négyszer vagy ötször.
A karamellhez a hozzávalókat összekevertem, sütőpapírral borított tepsire terítettem és megsütöttem. Vigyázni kell, hamar megég. Mikor megkeményedett, konyhai ollóval apró darabokra vágtam, és a fagyi tetejére szórtam.

7 megjegyzés:

  1. Neki kell fogjak fagyit csinálnom... Mindenhol csodálatos költeményeket látok - itt is :-DD

    VálaszTörlés
  2. Istenien néz ki. Hihetetlen mikre vagytok képesek

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges!!!!! Most pont egy ilyen finom fagyira vágyom, itt epekedek érte.:)) Nem merek nekifogni a fagyigyártásnak mert akkor elveszek és naponta ismételnem kell.

    VálaszTörlés
  4. Óh, de jól néz ki, minden van hozzá itthon, már hűtöm is be a fagyigép tartályát :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Ez tényleg jó lett. Ízre, állagra, mindenképpen tökéletes. Próbáljátok ki! :)

    VálaszTörlés
  6. Neki kell állnom nekem is, bár gépem még nincs!:-))Nagyon guszta, s jó ez a faasztal háttered mostanában!:-))

    VálaszTörlés
  7. Andi, egyedül a citromfagyinál éreztem a fagyigép hiányát, a többi fagyi tökéletesen elkészíthető anélkül is. A faasztal hátterem a teraszon lévő asztalunk. Nem bonyolítottam agyon a dolgot :)))

    VálaszTörlés