Eperfagyi

Isteni finom eperfagyit készítettem teljesen saját elképzelés alapján, fagyigép nélkül. Azt hiszem, a krémességében nagy szerepet játszik a mascarpone, és persze a gyakori kevergetés.
Hozzávalók:
kb. 50 dkg eper
2 ek. citromlé
15 dkg porcukor (illetve ízlés szerint)
2 dl natur joghurt
2 dl tejszín
15 dkg mascarpone

A megtisztított epret darabokra vágtam, összekevertem a cukorral. Kicsit állni hagytam, majd botmixerrel pürésítettem és átpasszíroztam. A pépet összekevertem a citromlével, majd habverővel simára kevertem a többi hozzávalóval. Lezárt műanyagdobozban a fagyasztóba tettem. Egy óra múlva átkevertem botmixerrel, majd félóránként újra megkevertem. Tökéletes állagú és ízű, szuperfinom gyümölcsfagyit kaptam.

10 megjegyzés:

  1. Jucy, a csokifagyit főzöm, szerintem az úgy finom, itt olvasható:
    http://yasmine-bazarja.blogspot.com/2010/05/csokifagyi-eperrel-es-mandulaval.html
    A gyümölcsfagyik pedig hidegen kikeverve a legjobbak, szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Yasmine!
    Köszönöm a házilag készített eperfagyit, és a receptet is:))
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Isteni lehet és remek ötlet, mert pl nekem nincs fagyigépem

    VálaszTörlés
  4. Réka, szia! Szívesen! :)
    Mandy, és valódi! Nem aroma, nem színezék, nem photoshop. Sok gyümölcs :))
    Bianka, tényleg finom, és látod, működik! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper jól néz ki a fagyid!!! Nagyon szép színe van. Éppen ma voltunk megint epret szedni, így holnap már készítem is.:))Addig meg nyalakodok itt egy kicsit még.

    VálaszTörlés
  6. Gizi, de jó Neked, én már nem tudtam menni újra szedni. Várom a Te változatodat is! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Réka! Köszi, jól vagyunk. Puszillak :)

    VálaszTörlés