Adventi koszorúk ajándékba

Karácsonyra készítettem ezeket a koszorúkat ajándékba. 
Az elsőt az iskolába vittük a kisfiam egyik nagyon kedves tanárnőjének, jó szívvel és szeretettel, ahogy ő is bánik a gyermekkel. Minden iskolásnak ilyen tanárnőt kívánok. :)
Az írókázással nagyjából meg voltam elégedve. Van még mit fejlődnöm, főleg a dolog aprólékosságát tekintve. Szeretnék megtanulni még vékonyabb vonalat húzni, még apróbb, finomabb mintákat készíteni. Rajta vagyok az ügyön, talán jövőre sikerül szép csipkemintákat is alkotnom.
A szíves koszorút egyik kedves blogtársamnak, Neának küldtem ajándékba, kedvességéért cserébe. Bebizonyosodott, hogy alaposan kimerevített csomagolásban postán is feladható a koszorú, nem sérül meg.
A tészta és a máz leírása itt található.

9 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörűek lettek, nagy-nagy gratula hozzá!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek!!Szerintem nincs már hová fejlődnöd!

    VálaszTörlés
  3. Yasmine, gratulalok, gyonyoruek lettek!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, kedvesek vagytok. Azért én még próbálom még jobbra-szebbre :))

    VálaszTörlés
  5. Yasmine ezek csudaszépek lettek! Végre eljutottam hozzád körülnézni!
    A szögletes gyertyák valami kerámiában vannak ugye?
    Biztosan nagyon örültek a megajándékozottak!

    VálaszTörlés
  6. Bianka, köszönöm! :)
    Moha, igen, kerámiás gyertyák. Valóban örültek neki, én meg aztán főleg, hogy ők örültek. Köszönöm a dicséretet, jólesik, bár még látom, hogy van hová fejlődnöm. :)

    VálaszTörlés