Mogyorós keksz mintásan

Az egyik szilveszteri csemegénk volt ez a finom, mogyorós keksz. Még a csokiba mártogatással együtt is nagyon hamar készen lett. Ebből a tésztából készült, a kekszek sarkait 10 dkg olvasztott étcsokiba mártottam, sütőpapírra rakosgatva hagytam őket megszáradni. 
A mintákat ezzel a nagyszerű tésztaformázóval készítettem:
A lisztezett nyújtólapon kinyújtott tésztára erősen rá kell nyomni, majd végiggörgetni rajta, utána pedig a csíkok mellett felszeletelni a tésztát és megsütni a kekszeket.


10 megjegyzés:

  1. Hmmmm...jöhetne Yasmine nyugodtan felém is

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tudom hogy ajándék volt, de nem tudod véletlenül, hogy hol szerezhető be ilyen nyújtófa? Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Yasmine ezek nagyon szépek lettek! Régen voltak ilyen vastagabb, keményfedeles füzetek, aminek a 4 sarka bőrrel volt így bevonva. Ez jutott eszembe a kekszekről:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofák a sarkok is, ízre is jó lehet!:-))
    Tudod vannak azok a mesekekszek, olyan az íze? Mert azt nagyon sokat megettem, mikor leszoktam a cigiről, azt nagyon szerettem.:-))

    VálaszTörlés
  5. Andi, szerintem nem olyan. Az mézes volt, nem?
    Úgy emlékszem.
    Ez nagyon mogyorós, intenzíven. A gyerekek imádták :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon irigy vagyok a keksz mintázódra!

    VálaszTörlés
  7. Dia :))
    Wise Lady, köszönöm szépen! :)
    Erinacea, neked is köszi! :)

    VálaszTörlés