Mandarinjégkrém

Teljesen saját ötlettől vezérelve készítettem ezt a finom fagyit. Apropóját az adta, hogy gyönyörű, hatalmas mandarinokat kaptam, illetve ki akartam próbálni Latsia barátnőm egyik ajándékát, a szilikonos jégkrémformát.
Meg kell hogy mondjam ez volt a második jégkrémem (az első az ananászos volt), és igen-igen finomra sikerült.

Hozzávalók:
2 dl frissen facsart mandarinlé
2 ek. citromlé
1 dl natur joghurt
25 dkg mascarpone
8 dkg sűrített tej
cukor ízlés szerint (nálam 4 ek.)

A hozzávalókat kézi habverővel homogénre kevertem, a fagyigép lehűtött tartályába öntöttem. A gép kb. 15 perc alatt finom hűvös-krémesre varázsolta. Kanállal beletöltöttem a jégkrémformába, és a fagyasztóba tettem. Másnap a gyerekek jóízűen beflammolták :))
Közben készült egy újabb kosár is:

3 megjegyzés:

  1. De jók lettek! Köszi a receptet, most majd én is gyártok M-nak... úgyis nagy fagyis:-)

    VálaszTörlés
  2. Ja és természetesen a kosár ismért gyönyörű!!!

    VálaszTörlés