Sonkás batyu


Folyamatosan azon gondolkodom, hogyan lehetne tízóraira minél változatosabb és táplálóbb ételeket készíteni úgy, hogy a reggeli kapkodás/rohanásban ne legyen vele gond. Erre a célra találtam ki ezeket a batyukat, amiket a fagyasztóban tárolok, reggel csak kikapjuk, csomagoljuk, tízórai szünetre éppen szobahőmérsékletű lesz.

A tészta a joghurtos kelttésztám, amibe a második dagasztásnál egy marék búzakorpát is beledagasztottam. A megkelt tésztát lisztezett deszkára borítottam, kinyújtottam, négyzetekre vágtam. Mindegyik négyzetre ráfektettem egy szelet gépsonkát, megkentem ízesített házi krémsajttal. Most snidlinges és paprikás krémsajtot használtam.

A négyzetek sarkait szorosan összefogtam, a batyukat sütőpapírral borított tepsire ültettem. Még egyszer megkelesztettem őket.

180 fokos sütőben kb. 15-16 perc alatt megsültek.


11 megjegyzés:

  1. Kis konyhatündér!!!!! Hozzánk is jöhetne egy ilyen tündérke, aki minden finomságot kitalál és meg is csinálja.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Ili, igyekszem! :-))

    VálaszTörlés
  3. Imádom az ilyen batyukat! Ha van egy remek tészta alap hozzá, bármivel tölthető, szép, és praktikus. Nagyon ötletes a tésztád! Újra csak egy remek recept. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia:)Jöttem szép estét és jó éjt kívánni, de látom megint egy finomság öhm nyammmmm :) puszi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet,szép lett..De,hogy a tetejére hogy került csomó?:-)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csábító, és csodálatosan szépek lettek!!

    VálaszTörlés
  7. Raindrop,köszönöm! :-)
    Réka, Neked is! :-)

    Andi, nem csomó, csak összefogtam a vége alatt egy kicsivel. Jól megszorongattam a nyakát... :DD

    Köszi szépen,Gizi! :-)

    VálaszTörlés
  8. Képzelem a gyermekeid kis társainak irigy arcocskáját :-))

    Szuper tízórai!

    VálaszTörlés
  9. Minden napra egy új péksüti:))) Tök szuper!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Viki, Trinity, köszönöm szépen! :-))

    VálaszTörlés
  11. Szia:) szép délutánt neked:)puszi

    VálaszTörlés